You got it ALL wrong - Chasseur d'Images

Started Dec 23, 2007 | Discussions thread
roger lafrite New Member • Posts: 13
LeRentier méthod (discover of a lier)

here he says: no problem will discover during test

obviously he lies

but it is not his goal by this thread

his words on photim

"Le fil dans dpreview n'avait pas d'autre but que d'accélérer la promotion internationale du fabuleux responsable marketing de Canon France car il est possible que des gens de Canon Japon regardent eux-mêmes les forums ou ça cause en anglais."

He admit his shameful method on photim

but he note

"Quand je fais l'addition des commentaires des uns et des autres, ici et ailleurs, j'en retire l'impression que tous les boitiers du MkIII ne sont pas concernés et qu'un certain nombre fonctionnerait correctement."

and oseydoux (a photim poster) note

"Il y a quand même un truc que je n'ai pas compris de la part de CI...
Pourquoi n'ont-ils pas testé un de ces fichus MKIII qui posaient problèmes ?
Si la rédac pouvait m'éclairer sur ce point..."

But chasseur d'image have tested one oseydoux !!!!! they have tested a bad copy !!! and they didn't discover that, CAN THEY ADMIT THAT ?

today chasseur d'images and his fans like LeRentier and meunier are just making an worldwide communication for making an smokescreen on this chasseur d'image test.

During months they bashed every one who says he has problem on his camera on their site (perhaps LeRentier has selective memory)

chasseur d'image reaction is too late and it comes after the rob galbraith pit the article on the MkIII fix.

Keyboard shortcuts:
FForum PPrevious NNext WNext unread UUpvote SSubscribe RReply QQuote BBookmark MMy threads
Color scheme? Blue / Yellow